Skip to main content
Jak działa nasz sklep?

Kup swoje ulubione produkty w zaledwie 3 krokach prostych krokach.

Stworzyliśmy prosty i przystępny sposób zakupu dla wszystkich naszych klietów. Zapoznaj się jak można dokonać zakupu w naszym sklepie.

Jak zamówić produkt?

W naszym sklepie mc-dachyplaskie.pl można dokonywać zakupów online. Metoda płatności to przelew bankowy na konto sklepu lub wysyłka z płatnością przy odbiorze.

Wybierze swój produkt

Wybierz interesujący Ciebie produkt i złóż zamówienie.

Dokonaj płatności na nasze konto

Płatności dokonujesz na nasze konto lub wybierz płatność przy odbiorze.

Odbierz przesyłkę

Kiedy płatność znajdzie się na naszym koncie – nadamy przesyłkę. Możesz też skorzystać z odbioru przesyłki płacąc przy odbiorze.

Dlaczego warto u nas kupować?

Dla nas liczy się przede wszystkim zadowolony klient, naszym atutem jest świetny kontakt i szybka dostawa. Nasz asortyment dobrany jest tak aby spełniał Państwa oczekiwania. Możemy pochwalić się najwyższą jakością produktu. W naszym sklepie dobieramy asortyment staranie i współpracujemy z najlepszą firmą na rynku SIKA POLAND.

Produkty bezpośrednio od producentów

Oferujemy produkty renomowanych producentów w konkurencyjnych cenach.

Szybki czas realizacji

Dzięki doświadczeniu jakie nabyliśmy w sprzedaży online, wiemy jak bardzo liczy się czas.

Dostawa i odbiór na miejscu

Ceny dostaw są konkurencyjne, dobieramy je przy większych zamówieniach bezpośrednio pod klienta, oferujemy również odbiór towaru w sklepie stacjonarnym bez dodatkowych kosztów.

Możliwość negocjacji cen

Ceny przy wiekszych zamówieniach mogą podlegać negocjacji, obniżeniu kosztów dostawy bądź rabacie na kolejne zakupy.

Brak ukrytych kosztów

W naszym sklepie ceny są podane w dwóch wariantach –  brutto i netto, tak aby klient mógł odrazu zobaczyć cenę faktyczną. Do zamówienia od razu jest też dodawana cena kosztów przesyłki dzięki temu klient ma przejrzysty kosztorys swojego zamówienia.

Sklep stacjonarny

Posiadamy sklep stacjonarny (koło Wrocławia / Oleśnicy) dzięki któremu na miejscu możesz kupić dostępne produkty, odebrać swoją przesyłkę bądź skorzystać z doradztwa w dziedzinie termoizolacji i hydroizolacji dachów płaskich oraz ociepleń budynków.

Informacje
na temat
dostawy

  • ograniczenia dostaw: nie wysyłamy rolek na metry. Możliwość zakupu od jednej całej szt produktu.

  • zamówienia można składać od 8:00 do 10:00 i jeszcze w ten sam dzień możliwa wysyłka jeżeli towar jest dostępny na magazynie.

  • termin dostaw 2-3 dni roboczych bądź odbiór własny w godzinach otwarcia sklepu po sprawdzeniu czy dany towar widnieje na magazynie.

  • jeśli towaru nie ma na magazynie a jest dostępny tylko na zamówienie  wtedy czas oczekiwania i wysyłki ok. 7-14 dni roboczych.

Co nasi klienci mają do powiedzenia na temat naszych usług?

Poniżej przedstawione opinie są autentycznymi wypowiedziami naszych klientów, które zostały umieszczone w popularnych portalch opiniotwórczych – takich jak Facebook, Google Maps, inne.
„Profesjonalna obsługa, fachowe doradztwo, konkurencyjne ceny. W przypadku braku jakiegokolwiek asortymentu można liczyć na doradztwo oraz pomoc w szybkim zrealizowaniu zamówienia. Plusem jest również możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego.”
Paweł Sadłowski

„Szybka realizacja zamówienia, towar po 3 dniach był u mnie na budowie, dobre produkty, konkurencyjne ceny. „

CONKRET DACH

„Dobra obsługa w sklepie stacjonarnym, mogłem odebrać membrany na miejscu.”

Dachy Płaskie – Wrocław

„Podjechałem po jedną mebranę, klej i kołki nie było problemu z obsługą. Pani na miejscu bardzo miła i pomocna, polecam.”

Michał Kruk

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zostały umieszczone przykładowe pytania
i odpowiedzi użytkowników, którzy posiadali pytania do przebiegu zamówienia w naszym sklepie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone i opłacone przed godziną 10:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia. Informację o gotowości produktu do odbioru osobistego wysyłamy drogą mailową.

Jakie są godziny otwarcia sklepu?

Nasz sklep pracuje w godzinach 8:00 – 15:00 W tym czasie realizujemy wszystkie zamówienia, prowadzimy odbiory osobiste, a także dbamy o Państwa zadowolenie odpowiadając na wszelkie pytania.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?

O poszczególnych etapach zamówienia informujemy drogą mailową. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na konto w naszym sklepie.

Gdzie znajduje się faktura lub paragon?

Dokument w formie papierowej jest dołączony do przesyłki. W przypadku potrzeby przesłania dokumentu w formie elektronicznej prosimy o kontakt pod adresem mailowym.

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację produktu?

Prosimy o zgłoszenie wystąpienia usterki pod adresem mailowym Postaramy się o możliwe najszybsze rozwiązanie problemu. Konieczne będzie wypełnienie formularza reklamacji, a także odesłanie wadliwego produktu na adres naszego sklepu. Niezbędne jest nadanie przesyłki na adres naszego sklepu, nie mamy możliwości odbioru przesyłek w punktach odbioru takich jak paczkomaty. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni. W przypadku uznania reklamacji zwracane są poniesione koszty wysyłki.

W jaki sposób mogę zgłosić 30-dniowy zwrot towaru?

Aby skorzystać z możliwości zwrotu konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu towaru, a także odesłanie zwracanego produktu na adres naszego sklepu. Towar nie może być uszkodzony, za zwrot koszty ponosi zwracający zwany kupującym.

Czy nasz sklep realizuje wysyłki zagraniczne?

Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie krajów Unii Europejskiej. W celu ustalenia kosztu takiej wysyłki prosimy o kontakt pod adresem mailowym:

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Formy płatności w naszym sklepie przedstawiają się następująco:

  • przelew tradycyjny
  • płatność na miejscu przy odbiorze.
Nie znalazłem produktu w ofercie, czy mimo to mogę go zakupić?

Jeśli pożądany produkt nie jest widoczny w naszej ofercie prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@mc-dachyplaskie.pl Postaramy się zweryfikować możliwości jego sprowadzenia.